31 Mayıs 2011 Salı

Gül Bahçesi


 İstanbul Göztepe Parkı'ndaki bu çiçek bahçesini yeni keşfettim ve bol bol fotoğraf çektim. Bahçe çeşit çeşit ve değişik renklerde harika güllerle dolu. Hiç bu kadar büyük bir gül bahçesi görmemiştim, gerçekten harika bir park. Aslında burası Göztepe Parkı ile bitişik ayrı bir bahçe. Bahçenin fotoğrafta görülen üst kısmında küçük bir cafeteryası da bulunmakta, bu bahçeye yakın oturanlar bence çok şanslılar çünkü parktan çıktıktan sonra yaya olarak 5dk yürüyüşle sahile ulaşılmakta...



Bu beyaz gül bu bahçedeki beyaz güllerden biri ki hiç bu kadar büyük gül görmemiştim..



Bu da kırmızı güllerden bir örnek...

Artık yaz geldi ara sıra da olsa akşam ofisten çıktıktan sonra Kadıköy yerine bu bahçeye gidip oradan da sahile inmeyi düşünüyorum ve sahilde Caddebostan-Migros a kadar yürüyüş oradan da eve gidebilirim..



Hiç yorum yok: