3 Ocak 2011 Pazartesi

Demir kuş kafası

Dün sabah uzun uzun şehrin yıkık surlarını seyrettim yine. Bu yüzdendi sanırım bugün sabaha karşı rüyada bir kale kapısından girdim içeriye. Dün seyrettiğimin aksine beyaz parlak taştandı kale ve kapısından girdikten sonra geniş basamaklı merdivenlerinden şehre doğru çıkarken birden durdum. Dolunay vardı ve o beyaz taşlar parlamaktaydı ay ışığında.. Hemen her yerde bir çift sevgili olabilir ve ansızın onlara rastlarsam hem kendimi hem de onları korkutabilirim, genç çiftlerin böyle bir gecede, bu loş tenha yerde olması çok normal ben olsam kesin olurdum diye muzipçe düşündüm... Yerde önce  kesilmiş yeşil ağaç dalları gördüm ve sonrasında demirden bir kuş kafası figürü. ince oyma işi değildi. 10-15cm ince bir gaga ondan küçükçe bir baş ve yuvarlak bir göz. gümüş gibi parlasa da o Ay ışığı yüzündendi gümüş değil çeliktendi kuş kafası. ve yerde daha sonra aynı kuş kafasındna bir sürü gördüm..gelişi güzel etrafa atılmış gibiydiler.

Hiç yorum yok: