26 Ocak 2011 Çarşamba

Mask..Tef..Kurt ve Martı

Rüyada sabaha karşı bir odadaydım 3 kişiydik aslında ama biri dışarıya çıkmıştı ve az sonra gelecekti.  2 Mask getirdiler normal ham tef derisi henüz yaşken bir heykelin yüzüne giydirilip orada öylece kurutulup çıkartıldıktan sonra ahşap bir çerçeveye alınmış 2 ayrı deri mask... İkisini de inceledim,yüzlerdeki detaylar muhteşemdi,antik Yunan veya Roma heykellerine benziyorlardı. Bu maskların orada bulunuş amacı onlara vurularak alınacak bir sesin referans olarak kullanılacak olmasıydı ve ben incelemem esnasında dayanamayıp elimdeki deri maska parmağımla normal tefe vurur gibi hafifçe vurdum ama deri hiç esnek değildi ser ince bir kağıt gibi birden vurduğum yer yırtıldı... Yaramazlık yapmış bir çocuk gibi kendimi belli etmedne 2. maska da aynı işlemi uyguladım ama o da aynı şekilde yırtıldı.. Dışarıdaki adam çeriye gelince ona durumu anlatmadna bu masklardan başka bulabilir miyiz ? diye sordum ve bulabileceğimizi söyleyince rahatladım...

Bizim mahallenin meydanında ihtiyar çınarın altında bir sürü insan toplanmış bir adamı dinlemekteydi. Kalabalığa karışıp ben de admaı dinlemeye başladım. Adam hararetli bir şekilde dişi bir kurtla tartışmaktaydı. Kurt hiç konuşmuyordu sadece dinlemekteydi ama umursamazdı da. Dişi kurdun umursamazlığı devam ettikçe adam daha bir kızmaktaydı... Sonunda adam "ben senin için yılalrca uğraşıp kendimi bir kurda dönüştürmeyi başardım !" dedi ve o an adam bana bir kurt olarak göründü.. Dişi kurt panikledi önce ve ben acaba üstüme atlar mı bu diye düşünüp kendimi emniyete alırken havaya kırmızı uçan balonlar salındı, dişi kurt bu balonları görünce çıldırdı sanki ve havaya zıplayıp martı gibi beyaz bir kuşa dönüştü...  Kuş havada teker teker kırmızı balonlara gagasıyla saldırıp patlatıyordu..

Uyandım elim önce yan tarafta durması gereken telefonu aradı saati öğrenmek için ama telefon yoktu meğer alarmı çaldığında kapatıp yatağımın içine almışım :) Olur bazen böyle şeyler yani rüyadayken ansızın dışarıdan bir uyarı aldığımda uyanmış gibi davranışlarda bulunabiliyorum. Yıllar önce bir sabah uyandım ve saate baktım işe geç kaldığımı farkedince anne me nedne beni uyandırmadım saat kaç olmuş bak dediğimde annem şaşkınlıkla : seni uyandırdım,sen bana bugün işe gitmeyeceğini söyledin ben de tamam dedim.. güldüm tabii duruma o sabah :)  Bu sabah da telefonu yatağımın içnide bulunca yine güldüm öyle :)

Hiç yorum yok: